ΒΟΑΚ: Στον κάλαθο των αχρήστων πέταξε το Υπ. Υποδομών & Μεταφορών τις προτάσεις των φορέων της Κρήτης

 Με αφορμή την ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών για τον ΒΟΑΚ, με την οποία παραδέχεται την αδικαιολόγητη καθυστέρηση στη διαδικασία που ξεκίνησε επί ΣΥΡΙΖΑ το 2018 και συνεχίζεται σήμερα από την ΝΔ, ενώ ταυτόχρονα θεωρεί περιττή (!) τη διαδικασία διαβούλευσης με την τοπική κοινωνία, ο αν. Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτής Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση:


«Είναι γνωστό ότι το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών καθυστέρησε την υλοποίηση του έργου του ΒΟΑΚ για 3 και πλέον χρόνια, απαξιώνοντας το σχεδιασμό της προηγούμενης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ τον οποίο όμως σήμερα υλοποιεί μέχρι κεραίας, με μόνη διαφορά την προσθήκη διοδίων για όλους τους οδηγούς.

Σήμερα, ο κ. Καραμανλής επικαλούμενος το κατεπείγον της απορρόφησης των πόρων του Ταμείου Ανθεκτικότητας & Ανάκαμψης, αγνοεί όσα προβλέπονται από την Ευρωπαϊκή Οδηγία περί δημόσιων έργων, για να παρακάμψει τον δημόσιο διάλογο για το φυσικό αντικείμενο του έργου. Με αυτό τον τρόπο η ηγεσία του Υπουργείου παρακάμπτει και την δημοκρατική της υποχρέωση να ακούσει την φωνή της τοπικής κοινωνίας και των τοπικών φορέων και να συνδιαμορφώσει μαζί τους ένα έργο που είναι απαραίτητο πάνω από όλα για την Κρήτη.

Καλούμε το Υπουργείο Υποδομών να αναθεωρήσει την απόφαση και να ενσωματώσει στον σχεδιασμό του υπό προκήρυξη έργου, τις παρατηρήσεις των τοπικών φορέων (Περιφέρειας Κρήτης, ΤΕΕ/ΤΑΚ, κ.α.) όπως εξάλλου ορίζει και η κείμενη νομοθεσία.».

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το Υπ. Υποδομών & Μεταφορών: «Λόγω του μεγάλου χρονικού διαστήματος που μεσολάβησε μεταξύ της δημοσίευσης της Πρόσκλησης Υποβολής Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Α΄ Φάση Διαγωνισμού (2018), της Προεπιλογής των Υποψηφίων (22-03-2019), το Δημόσιο, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα της ταχύτερης δυνατής έναρξης της εκτέλεσης του Έργου, αποφάσισε και προχώρησε δια των Υπηρεσιών του στην οριστικοποίηση του Βασικού Σχεδιασμού του Έργου και με βάση αυτήν στην απαιτούμενη περιβαλλοντική αδειοδότησή του. Κατόπιν τούτου κατέστη περιττή η προβλεφθείσα στην Προκήρυξη «Β΄ Φάση: Διάλογος – Οριστικοποίηση Βασικού Σχεδιασμού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου