Απρίλιος 1967 Δημιουργείτε Η Ναυτιλιακή Εταιρεία ΑΝΕΚ LINES

  Η ΑΝΕΚ LINES, με μια μακρά διαδρομή που χαρακτηρίζεται από τον επαγγελματισμό και εστιάζει στη δημιουργία μιας μοναδικής ταξιδιωτικής εμπειρίας για κάθε επιβάτη που επιλέγει κάποιο από τα πλοία της. 


Με σεβασμό στην κρητική παράδοση που είναι αναπόσπαστο κομμάτι της και εγγύηση την αυθεντικότητα που διακρίνει τους ανθρώπους της, η ΑΝΕΚ LINES κάνει με σταθερά βήματα πράξη το όραμά της εδώ και πέντε δεκαετίες.


50xroniaanek_450x225
 
Όλα ξεκίνησαν στις 10 Απριλίου του 1967 όταν ένας φωτισμένος ιεράρχης, ο Μητροπολίτης Ειρηναίος Γαλανάκης,δύο καταξιωμένοι Χανιώτες οικονομολόγοι, ο Κώστας Αρχοντάκης και ο Γιάννης Τζαμαριουδάκης και εκατοντάδες απλοί άνθρωποι, έμποροι, υπάλληλοι, συνταξιούχοι και αγρότες ένωσαν τις δυνάμεις τους σε ένα κοινό όραμα, διέθεσαν το υστέρημά τους για να «γεννηθεί» η ΑΝΕΚ. 


Ήταν η δυναμική απάντηση των Κρητικών στο αίτημα για εξυγίανση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της μεγαλονήσου με τον Πειραιά. Η ΑΝΕΚ ήταν η πρώτη εταιρεία λαϊκής βάσης σε παγκόσμιο επίπεδο.

20160904_194209

Η δραστηριοποίηση της εταιρείας στο χώρο της επιβατηγού ναυτιλίας ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 1970 με τη δρομολόγηση του πρώτου πλοίου της, του ιστορικού «Κύδων», στη γραμμή Πειραιά - Χανιά. Έκτοτε η ΑΝΕΚ «έπιασε» πολλά λιμάνια, που αποτέλεσαν ορόσημα για την ανάπτυξή της. Το 1987 άνοιξε πανιά για τις διεθνείς θάλασσες, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την παρουσία της στην Αδριατική. Παράλληλα, η εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών από το Δεκέμβριο του 1998, διασφάλισε την ανοδική της πορεία.

 
Σήμερα η ΑΝΕΚ LINES έχει παγιώσει τη θέση της ανάμεσα στις πλέον σύγχρονες ναυτιλιακές εταιρείες, με πανευρωπαϊκή εμβέλεια και κύρος. Συνεχίζει να υπηρετεί σταθερά τον ηγετικό της ρόλο και διατηρεί με συνέπεια τον πρωτοποριακό της χαρακτήρα και αμιγή την ελληνική της ταυτότητα. Η ΑΝΕΚ διοικείται από 15μελές συμβούλιο και η έδρα της βρίσκεται στα Χανιά, σε ιδιόκτητο υπερσύγχρονο κτήριο, που διαθέτει μεγάλο συνεδριακό κέντρο χωρητικότητας 500 ατόμων.

 
Η ΑΝΕΚ διαχειρίζεται έναν στόλο από 10 επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία και εξυπηρετεί 23 προορισμούς στην Κρήτη, το Αιγαίο, το Ιόνιο και την Αδριατική.
 
Κάθε μέρα μπορούν με τα πλοία της ANEK LINES να μεταφερθούν συνολικά 15.315 επιβάτες και 5.500 οχήματα, ενώ συνεργάζεται με πάνω 1.500 πρακτορεία σε όλη την Ελλάδα και σε 18 χώρες του εξωτερικού.
 
Μεταξύ των σημαντικών διακρίσεων που έχει λάβει από καταξιωμένους ελληνικούς και διεθνείς φορείς, συγκαταλέγεται η βράβευσή της ΑΝΕΚ ως Καλύτερης Εταιρείας του 2008 για την επιβατηγό ναυτιλία από την κορυφαία ναυτιλιακή επιθεώρηση Lloyd's List. Επίσης, η ΑΝΕΚ έχει επιλεχθεί ως «Εθνικός Πρωταθλητής» στα European Business Awards 2016 - 2017 ανάμεσα σε 33.000 επιχειρήσεις από 34 ευρωπαϊκές χώρες.

image002+%25281%2529
 
Σε αυτό το μισό αιώνα η εταιρεία συνέβαλε αποφασιστικά στην αναβάθμιση των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών υιοθετώντας τεχνολογικές καινοτομίες, αναδεικνύοντας την παραδοσιακή κρητική φιλοξενία και μεριμνώντας για την προβολή του πολιτισμού και της ιστορίας του νησιού.
 
Η ΑΝΕΚ LINES χάρη στην αδιαπραγμάτευτη υποστήριξη των Κρητικών, υπερβαίνει τα εμπόδια των οικονομικών και πολιτικών κρίσεων που έζησε η χώρα και με σταθερή ρότα στις αξίες και τα ιδανικά των ιδρυτών της εξελίσσεται διαρκώς.


50 χρόνια τώρα η ANEK LINES εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες επιβάτες, με άνεση, πολυτέλεια, ποιοτικές μεσογειακές - κρητικές γευστικές επιλογές.
 
50 χρόνια τώρα η ANEK LINES, στέκεται υπεύθυνα δίπλα σε χιλιάδες συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη και στηρίζει στην πράξη τον πολιτισμό, την παιδεία και τον αθλητισμό. 50 χρόνια τώρα η ANEK LINES, εκπροσωπεί την Κρήτη και όλη την Ελλάδα με περηφάνια στις ελληνικές και διεθνείς θάλασσες.
 
Πιστή στις αρχές της η ΑΝΕΚ LINES αποτελεί ιστορικό κεφάλαιο της ελληνικής ναυτιλίας συνεχίζοντας το ταξίδι της με πλώρη το μέλλον!

anek_lines_eleutherios_venizelos

Στις 9 Σεπτεμβρίου 1970 το Ε/Γ-Ο/Γ ΚΥΔΩΝ καταπλέει στο λιμάνι της Σούδας και η ΑΝΕΚ κερδίζει την εμπιστοσύνη όλων. Η ΑΝΕΚ εισέρχεται δυναμικά στην Ελληνική Ακτοπλοΐα.
Το 1973 αποκτά τα Ε/Γ-Ο/Γ ΚΑΝΤIΑ και ΡΕΘΥΜΝΟ, πραγματοποιώντας καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή Ηράκλειο-Πειραιά.
Το 1978 η Εταιρεία αποκτά το Ε/Γ-Ο/Γ ΚΡΗΤΗ. Τα καθημερινά δρομολόγια των πλοίων της ΑΝΕΚ είναι πλέον γεγονός, συνδέοντας τα δύο βασικά λιμάνια της Κρήτης με την ηπειρωτική Ελλάδα.
Το 1987 ενισχύει το στόλο της με ότι πιο σύγχρονο υπήρχε την εποχή εκείνη, το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΠΤΕΡΑ, στη γραμμή Χανιά-Πειραιά.

image001

image001+%25281%2529

image001+%25282%2529

Οι δημιoυργικές ιδέες φέρνουν αλματώδη αvάπτυξη. Πραγματοποιείται η ναυτιλιακή σύνδεση Ελλάδας-Ιταλίας, ενώ παράλληλα άρχισε η αναγραφή του μπλε-κίτρινου λογοτύπου σε όλα τα πλοία της. Το 1989 τα Ε/Γ-Ο/Γ ΛΙΣΣΟΣ και ΛΑΤΩ μπαίνουν δυναμικά στους θαλάσσιους δρόμους της Ιταλίας, δημιουργώντας νέες προοπτικές στην γραμμή Πάτρα-Αγκώνα και πώληση του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου "ΚΥΔΩΝ"
Το 1992 δρομολογείται για τη γραμμή Βορείου Ιταλίας το Ε/Γ-Ο/Γ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, η ναυαρχίδα της ΑΝΕΚ, το μεγαλύτερο και πολυτελέστερο πλοίο της Μεσογείου. Το ακολουθεί στα ίδια δρομολόγια το Ε/Γ-Ο/Γ TAΛΩΣ
Το 1997 δρομολογούνται τα ΚΡΗΤΗ Ι και ΚΡΗΤΗ ΙΙ στη γραμμή Πάτρα-Αγκώνα.

image002

image002+%25282%2529

image002+%25283%2529


Το 1998 η ΑΝΕΚ χαράζει μια νέα πορεία με αγορές νέων πλοίων και εισαγωγή των μετοχών της στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών. Δρομολογείται το ΣΟΦΟΚΛΗΣ Βεν. στη γραμμή Βορείου Ιταλίας και εντάσσονται στο στόλο της τα Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ και ΑΡΚΑΔΙ απο συγχώνευση της Ρεθυμνιακής.
Το 2000 δρομολογείται το Ε/Γ-Ο/Γ "ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ στη γραμμή Βορείου Ιταλίας, και το νεότευκτο H/S/F "OLYMPIC CHAMPION στη γραμμή Πάτρα-Αγκώνα.
To 2001 δρομολογείται το δεύτερο νεότευκτο H/S/F HELLENIC SPIRIT στη γραμμή Βορείου Ιταλίας.
Το 2005 η γραμμή της Βορείου Ιταλίας συνεχίζεται με τη νέα γραμμή Πάτρα-Βενετία. Την ίδια χρονιά ένα όραμα δεκαετιών έγινε πραγματικότητα. Ολοκληρώθηκε η ανέγερση του κτηρίου της Εταιρείας και η μεταφορά των διοικητικών υπηρεσιών της σε ιδιόκτητες, λειτουργικές εγκαταστάσεις στα Χανιά, αναβαθμίζοντας έτσι το κύρος και τις παρεχόμενες υπηρεσίες της ΑΝΕΚ.

image003

image003+%25281%2529

image004

image004+%25281%2529


Το 2006 η Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου ADAC, απονέμει στο H/S/F OLYMPIC CHAMPION, το πρώτο Πανευρωπαϊκό βραβείο καλύτερου επιβατηγού / οχηματαγωγού πλοίου, πιστοποιώντας έτσι ότι πληρεί τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας, σε ότι αφορά τον τεχνικό εξοπλισμό και το άρτια εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό.
Τον Φεβρουάριο του 2007 εγκαινιάζεται το νέο υπερσύγχρονο κτήριο της εταιρείας στον Πειραιά, όπου στεγάζεται η διεύθυνση εμπορικής εκμετάλλευσης, η διεύθυνση τεχνικών υπηρεσιών και το κεντρικό πρακτορείο Πειραιά.

image004+%25282%2529

image004+%25283%2529

image005

Τον Απρίλιο του 2008 δρομολογείται το Ε/Γ- Ο/Γ «Πρέβελη» στη γραμμή Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη. Τον Ιούλιο το Ε/Γ-Ο/Γ «ΛΙΣΣΟΣ» δρομολογείται από Πειραιά προς Χίο-Μυτιλήνη, ενώ τον Σεπτέμβριο το υπερπολυτελές, υπερσύγχρονο ΕΓ/ΟΓ «ΕΛΥΡΟΣ» η κορωνίδα του στόλου της ΑΝΕΚ, δρομολογείται στην γραμμή Πειραιά-Χανιά, αναβαθμίζοντας ουσιαστικά την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κρήτης με την ηπειρωτική Ελλάδα. Το Δεκέμβριο του 2008 η ΑΝΕΚ βραβεύτηκε ως «H Καλύτερη Εταιρεία της Χρονιάς 2008 για την Επιβατηγό Ναυτιλία», στα πλαίσια της ετήσιας απονομής των 5th Greek Shipping Awards που διοργάνωσε η Lloyd’s List.

image005+%25281%2529

image005+%25282%2529

image007

image008

Η πορεία προς ένα δυναμικό μέλλον συνεχίζεται, με το άριστα εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό μας -σε ξηρά και θάλασσα, με μεγάλες και αποτελεσματικές επενδύσεις καθώς και με ένα σύγχρονο δίκτυο παροχής υπηρεσιών. Όλα μελετώνται προσεκτικά και υλοποιούνται στα πλαίσια μιας αποτελεσματικής στρατηγικής που αξιοποιεί με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο τα μέσα και τους πόρους της εταιρείας.

image009

image009+%25281%2529

image011

image014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου