Μία ιστορία για μία ερωτική περιπέτεια που πήγε στραβά και είχε ως συνέπεια μία ταχύτατη μετακίνηση του προέδρου με την βοήθεια της αστυνομίας, μας έκανε να ψάξουμε αν ο Ανδρέας Παπανδρέου είχε σχέση με το αυτοκίνητο.
Χαρισματική προσωπικότητα με φανατικούς οπαδούς και εξίσου ορκισμένους εχθρούς.
Διετέλεσε πρωθυπουργός της Ελλάδας από τις 21 Οκτωβρίου 1981 έως τις 2 Ιουλίου 1989 και από τις 13 Οκτωβρίου 1993 έως τις 17 Ιανουαρίου 1996, οπότε υπέβαλε την παραίτησή του για λόγους υγείας.
Συνολικά παρέμεινε στο τιμόνι της χώρας 10 χρόνια (παρά 15 ημέρες), γεγονός που τον κατατάσσει στην τέταρτη θέση του πίνακα με τους μακροβιότερους Έλληνες πρωθυπουργούς, πίσω από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, τον Ελευθέριο Βενιζέλο και τον Χαρίλαο Τρικούπη.
Λάτρης της τεχνολογίας και… gadgetάκιας πριν ακόμη εφευρεθεί ο όρος.
Οτιδήποτε τεχνολογικό μαγνήτιζε το ενδιαφέρον του. Συνέλεγε κάθε είδους ηλεκτρονική συσκευή. Υπήρξε λάτρης της φωτογραφίας αλλά πολύ περισσότερο των φωτογραφικών μηχανών των οποίων υπήρξε επίσης συλλέκτης. Μάλιστα ήταν ένα από τα πρώτα πράγματα που ζήτησε να του φέρουν από την Εκάλη όταν πλέον είχε φύγει και συζούσε με την Δήμητρα Λιάνη.
Όταν βρίσκονταν σε χαλαρές στιγμές δίπλα σε φωτογράφους πάντα φρόντιζε να μαθαίνει για ότι πιο νέο κυκλοφορούσε στην αγορά τους και δεν δίσταζε να δοκιμάζει τις μηχανές τους με την πρώτη ευκαιρία.
Η βραδινή κόντρα με τον χρόνο
Σπάνια τον είχαμε δει να οδηγεί αν και όπως δηλώνουν άνθρωποι που τον γνώριζαν πριν ακόμη επιστρέψει στην Ελλάδα ήταν λάτρης των αυτοκινήτων και της ταχύτητας. Σύμφωνα με το βιβλίο «Το απόρρητο ημερολόγιο στο Καστρί», στην πορεία για ένα συνέδριο στις ΗΠΑ οδηγούσε διαρκώς με ταχύτητα άνω του επιτρεπόμενου ορίου, και μείωνε στις γέφυρες διότι ήξερε πως εκεί ήταν τα μπλόκα της τροχαίας.
Την αγάπη του για τα αυτοκίνητα και την ταχύτητα περιγράφει στο ίδιο βιβλίο ο για χρόνια αρχηγός της Προσωπικής Ασφάλειας του, Βασίλης Κεραμάς. «Μετά από μία ερωτική περιπέτεια που είχε σε ένα… κρησφύγετο στην Ραφήνα, στα τέλη του 1982, έπρεπε να φτάσει στο Καστρί πιο γρήγορα από κάποιο μέλος της οικογένειάς του έτσι πήρε την θέση του οδηγού της θωρακισμένης Mercedes 560 SE W126 που οδηγούσε κανονικά ο Δήμος Παρασκευόπουλος και την έκανε ιπτάμενη.
Ο Δήμος Παρασκευόπουλος εξασφάλισε με την βοήθεια της αστυνομίας πως στην διαδρομή οι οδοί θα είχαν ελάχιστη ή και καθόλου κίνηση. Το σημαντικότερό ήταν πως αυτό έγινε διακριτικά».
Οι Mercedes S-Class έγιναν το αγαπημένο του όχημα αφού είχαν και έχουν μια ξεχωριστή γοητεία και εκπέμπουν διάχυτη πολυτέλεια, από τα παλαιότερα κλασικά μοντέλα, μέχρι τα σημερινά με την υψηλή τεχνολογία.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, που ανήκε στην προεδρία της δημοκρατίας είχε κινητήρα 5.5 λτ. V8 με ισχύ 279 ίππων και 430 Nm ροπής και αυτόματο κιβώτιο 4 ταχυτήτων. Οι επιδόσεις ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα είναι πολύ καλές, αφού το μεγάλο σεντάν των 5 μέτρων μήκους επιτάχυνε από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δλ., και η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 240 χλμ./ώρα.
https://www.newsauto.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου