Οι αυξημένες ανάγκες μετακίνησης επιβατών, δρομολόγησαν στους δρόμους την χρήση αρθρωτών λεωφορείων («διπλά λεωφορεία») για τα οποία η εταιρία «ΚΤΕΛ Χανίων - Ρεθύμνου ΑΕ», μεταξύ άλλων προτάσσει τη μαζική μετακίνηση φοιτητών σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.
Επιπλέον, όπως επισημαίνεται και ως απάντηση στα ερωτήματα πολιτών, κυρίως για τον μεγάλο όγκο των συγκεκριμένων αρθρωτών λεωφορείων, «…εάν αποσυρθούν τα αρθρωτά λεωφορεία και στην θέση τους δρομολογηθούν μικρότερα, τότε αυτόματα θα αυξηθεί η δαπάνη, και το κόστος αναπόφευκτα θα επιβαρύνει την τσέπη του επιβατικού κοινού».
Τονίζεται παράλληλα, πως η χρήση των συγκεκριμένων λεωφορείων είναι λιγότερο δαπανηρή για τους επιβάτες, δεδομένου ότι «σήμερα η τιμή του εισιτηρίου είναι άτυπα ενιαία για την αστική γραμμή από τα Μισίρια έως το Πανεπιστήμιο Γάλλου, λόγω των προαναφερόμενων λεωφορείων.
Εάν δρομολογηθούν μικρότερα για την ίδια γραμμή, τότε πέρα από τον εφιάλτη της μετεπιβίβασης (που συνεπάγεται με επιπλέον λεωφορεία καθημερινά στους δρόμους της πόλης) και η τιμή του εισιτηρίου θα διπλασιαστεί, αφού το δρομολόγιο θα 'σπάσει' στα δύο. Δηλαδή, το ένα δρομολόγιο θα είναι Μισίρια, Περιβόλια, Καλλιθέα, κέντρο και το άλλο δρομολόγιο θα είναι από το κέντρο έως την πανεπιστημιούπολη Γάλλου.
Αντίστοιχο 'σπάσιμο' του δρομολογίου θα καταγραφεί και στην γραμμή Ρέθυμνο - Πάνορμο, όπου επίσης θα είναι αναγκαία η μετεπιβίβαση των πολιτών σε άλλο λεωφορείο».
ΑΠΕ ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου