Τα Πλοία Κάντια Και Το Ρέθυμνο Της ANEK LINES Που Ταξίδεψαν Στην Γραμμή Ηράκλειο - Πειραιάς

 


a5

10 Απριλίoυ 1967 στα Χανιά. Mερικές εκατοντάδες Κρητικοί, έμποροι, επαγγελματίες, συνταξιούχοι, αγρότες, με πρόταση του Συνδέσμου Οικονομολόγων του Νομού Χανίων και την συμβολή και αμέριστη συμπαράσταση του τότε Σεβασμώτατου Μητροπολίτη Κισσάμου και Σελίνου Ειρηναίου Γαλανάκη, υλοποιούν την τολμηρή ιδέα της ίδρυσης της πρώτης παγκοσμίως πολυμετοχικής ναυτιλιακής εταιρείας, με στόχο την πραγματοποίηση θαλάσσιωv μεταφορών με σύγχρονα, άνετα και πολιτισμένα μέσα.Η ΑΝΕΚ είναι μια πραγματικότητα !

x2

Tα δυο αυτά αδέρφια ήταν ναυπηγήσεως του 1970, στην Ιαπωνία και τα αγόρασε η νέα τότε ANEK το 1971. Ήταν τα δεύτερα ιαπωνικά φέρρυ που ήρθαν ποτέ στη Ελλάδα, μετά το Αιολίς του πρωτοπόρου Κωνσταντίνου Ευθυμιάδη. Είχαν ταχύτητα 20 κόμβων, μήκος 130 μέτρα και χωρούσαν 1450 επιβάτες και 450 αυτοκίνητα. 

bb
Τα δίδυμα τότε ήταν πάρα πολύ εντυπωσιακά πλοία τεράστια για τα τότε δεδομένα. Ακόμα η έλλειψη πολλών παραθύρων δημιούργησε ένα θρύλο στους διάφορους ταξιδιώτες και λοιπούς ότι είναι αβύθιστα!! Το δίδυμο αυτό κατέχει το ρεκόρ παραμονής σε μια γραμμή.

a1

a2

a3

a5
12647214_1045569558849708_2776548204248154031_n

%25CE%259D

Τα πλοία αυτά έκαναν συνήθως το δρομολόγιο Πειραιά – Ηράκλειο, εκτός από κάποιες λίγες φορές που πήγαιναν και στα Χανιά. 
cc 
x1

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Ήταν η χρονιά που η μπροσούρα της ANEK LINES παρουσίαζε για πρώτη φορά το νέο της απόκτημα,το »ΑΠΤΕΡΑ» το οποίο και θα δρομολογούσε στα Χανιά!
Ένα πλοίο που σύμφωνα με την ΑΝΕΚ δεν είχε να ζηλέψει τίποτα ακόμα και απο το καλύτερο κρουαζιερόπλοιο!


1988a1

1988b1

1988c1

aptera-1a



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου