Ναυπηγήθηκε to 1928, στα ναυπηγεία William Denny and Bros στο Dumbarton της Σκωτίας. Είχε μήκος 93,7 μέτρων και πλάτος 11,8 μέτρων.
Είχε 2.288 τόνους και ταχύτητα 22 κόμβων που του έδιναν 2 μηχανές
τύπου Parsons με στρόβιλο μονού μειωτήρα, την δε παραγωγή ατμού την
είχαν αναλάβει τέσσερις λέβητες Yarrow. Άρχισε τα ταξίδια του στην
γραμμή Newhaven−Διεππης στις 30 Αυγούστου 1928. Ανήκε στην εταιρεία
Southern Railways Co του Southampton της Αγγλίας.
Το
Φρύνη ήταν ένα θρυλικό πλοίο της Μάγχης στην δεκαετία του 1930 και
αργότερα στα 1950 με το όνομα Worthing (είναι το όνομα μιας μικρής
πόλεως στην νότια πλευρά της Αγγλίας, μεταξύ του Portsmouth και του
Brighton). Το πλοίο Worthing έκανε το δρομολόγιο Newhaven−Διεππης για
πάρα πολλά χρόνια, πάντα με συνέπεια και επιτυχία.
Κατά
τη διάρκεια του πολέμου, χρησιμοποιήθηκε ως πολεμικό, με το όνομα
Brigadier και μάλιστα έλαβε μέρος και στην εγκατάλειψη της Δουνκέρκης
και στην απόβαση της Νορμανδίας και ακόμη υπέστη μεγάλες ζημιές από
σύγκρουση στο τέλος του πολέμου. Μετά τον πόλεμο Το Worthing εστάλη στο
Newcastle όπου το μετέτρεψαν ξανά σε επιβατηγό της Μάγχης με καινούριο
τονάζ 2.342 τόνων. Με το όνομα Worthing επέστρεψε στην γραμμή Newhaven
−Διέππης στις 24 Μαρτίου 1945
Τον
Ιούνιο του 1955, η Φρύνη πουλήθηκε στον Ιωάννη Λάτση και έφτασε στον
Πειραιά. Πέρασε μόλις ένα μήνα στο Πέραμα για ορισμένες εργασίες
εξωτερικού καλλωπισμού, ήταν βαμμένο άσπρο και ξεκίνησε τα ταξίδια της
στην Ελλάδα.
Οι διαδρομές που έκανε ήσαν:
--- Πειραιάς - Τήνος - Μύκονος.
--- Πειραιάς - Χανιά - Ρέθυμνο
--- Πειραιάς - Ηράκλειο - Ρέθυμνο - Χανιά.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου