Η πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου φέρνει στο Μουσείο ένα τριήμερο φιλοσοφίας για παιδιά.
Το Ιστορικό Μουσείο Κρήτης οργανώνει, και για το φετινό καλοκαίρι, μια σειρά δραστηριοτήτων για παιδιά για τον μήνα Ιούλιο.
Η πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου φέρνει στο Μουσείο ένα τριήμερο φιλοσοφίας για παιδιά.
Στη διάρκεια του κάθε εργαστηρίου θα προσεγγίσουμε τη φιλοσοφία, αντλώντας έμπνευση από αρχαίους ελληνικούς και κινεζικούς μύθους.
Το καλοκαιρινό εβδομαδιαίο εργαστήρι για παιδιά θα πραγματοποιηθεί από τις 10 ως τις 14 Ιουλίου. Μια εβδομάδα εξερεύνησης της ιστορίας της πόλης και των Συλλογών του Ιστορικού Μουσείου Κρήτης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
Τα εργαστήρια απευθύνονται σε παιδιά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.
Κόστος συμμετοχής: Δωρεάν
«Θυμόμαστε ή ξεχνάμε στο νησί της Κίρκης: Άνθρωπος (人) ή γουρούνι (豬);»
Τρίτη 4 Ιουλίου | παιδιά που έχουν τελειώσει A΄ ως Γ΄ Δημοτικού
(διαμεσολάβηση: Στέλιος Γκαδρής, Πανεπιστήμιο Κρήτης / Στέλλα Μαλλιαράκη, Ιστορικό Μουσείο Κρήτης)
«Ανακαλύπτοντας την αλήθεια στον μύθο (在神话中寻找): Το δαχτυλίδι του Γύγη, οι πεταλούδες του Zhuangzi και ο Καζαντζάκης»
Πέμπτη 6 Ιουλίου | παιδιά που έχουν τελειώσει Δ΄ ως ΣΤ΄ Δημοτικού
(διαμεσολάβηση: Στέλλα Μαλλιαράκη, Ιστορικό Μουσείο Κρήτης / Μαρία Κασμιρλή, Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου)
«Το κουτί της Πανδώρας και η Νιουγουά (女媧)»
Σάββατο 8 Ιουλίου | παιδιά Γυμνασίου και Λυκείου
(διαμεσολάβηση: Στέλιος Γκαδρής, Πανεπιστήμιο Κρήτης / Μαρία Κασμιρλή, Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου / Στέλλα Μαλλιαράκη, Ιστορικό Μουσείο Κρήτης)
* Τα εργαστήρια φιλοσοφίας για παιδιά υλοποιούνται στο πλαίσιο του υποέργου «Δράσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης για την προώθηση της συγκριτικής εξέτασης του αρχαίου ελληνικού και κινεζικού πολιτισμού» που εκτελείται μέσω της Πράξης «Προώθηση Μελέτης Αρχαίου Ελληνικού και Κινεζικού Πολιτισμού». Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου