Τι αλλάζει στο ΚΤΕΟ και προκαλεί αντιδράσεις

 Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει την αλλαγή του νομικού πλαισίου των τεχνικών ελέγχων για τα αυτοκίνητα που είναι παλιότερα της δεκαετίας, με σκοπό τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.


Η μέση ηλικία των στόλων οχημάτων ανά χώρα ολοένα και αυξάνεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο, όπως εξάλλου και ο μέσος όρος ηλικίας των Ευρωπαίων πολιτών. Στη χώρα μας τα οχήματα έχουν κατά μέσο όρο ηλικία 17,5 ετών, ενώ ακόμη και σε χώρες όπως η Γερμανία, η μέση ηλικία των οχημάτων έχει σκαρφαλώσει σε διψήφιο νούμερο (πάνω από τα 10 έτη), εκεί που το 2010 ήταν μόλις στα 8,1 έτη.


Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, περίπου 19.800 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα σε δρόμους χωρών της Ε.Ε. Λαμβάνοντας υπόψη τα δύο παραπάνω γεγονότα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει την αλλαγή του πλαισίου των τεχνικών ελέγχων των αυτοκινήτων.


Πιο συγκεκριμένα, η Επιτροπή προτείνει τον έλεγχο ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για όσα αυτοκίνητα έχουν ηλικία άνω των 10 ετών, ενώ σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο ο υποχρεωτικός έλεγχος πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επισημαίνει ότι τα παλαιότερα οχήματα είναι πιο επιρρεπή σε βλάβες, ενώ εμπλέκονται συχνότερα σε ατυχήματα και είναι και πιο ρυπογόνα. Αν και οι βλάβες που εμφανίζουν τα οχήματα δεν είναι η κύρια αιτία των ατυχημάτων, ένας ετήσιος έλεγχος θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά τους κινδύνους στους δρόμους

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επισημαίνει ότι τα παλαιότερα οχήματα είναι πιο επιρρεπή σε βλάβες, ενώ εμπλέκονται συχνότερα σε ατυχήματα και είναι και πιο ρυπογόνα. Αν και οι βλάβες που εμφανίζουν τα οχήματα δεν είναι η κύρια αιτία των ατυχημάτων, ένας ετήσιος έλεγχος θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά τους κινδύνους στους δρόμους

https://www.carandmotor.gr/n


ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ kritipoliskaixoria

Η Κρήτη στο ίντερνετ με πλούσιο φωτογραφικό υλικό, πολιτιστικά, λαογραφικά νέα και ιστορικά στοιχεία, Αφιερώματα αε πόλεις και χωριά της Κρήτης, αρχαιολογικούς χώρους, θρησκευτικά μνημεία, και Ανθρώπους

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου