Ως μέρος του προγράμματος επέκτασης και ανανέωσης του στόλου του, ο ιταλικός όμιλος Grimaldi ανέθεσε την κατασκευή 9 πλοίων ro-pax στα ναυπηγεία China Merchants Jinling Shipyard (Weihai).
Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη
Η συμφωνία, συνολικής αξίας 1,3 δισ. δολαρίων, υπεγράφη στις 8 Απριλίου στο Χονγκ Κονγκ.
Και τα 9 θα είναι εξοπλισμένοι με κινητήρες που θα τροφοδοτούνται με μεθανόλη, καθιστώντας τους έτοιμους να επιτύχουν τον στόχο των μηδενικών εκπομπών.
Και τα εννέα πλοία θα παραδοθούν μεταξύ 2028 και 2030 και θα διαθέτουν “πράσινες” τεχνολογικές καινοτομίες.
Τα νέα ro-pax, θα είναι μήκους 229 μ. για τη Μεσόγειο, θα έχουν μεταφορική ικανότητα 3.300 γραμμικών μέτρων κυλιόμενου φορτίου και πάνω από 300 αυτοκίνητα.
Θα μπορούν να φιλοξενήσουν έως και 2.500 επιβάτες, με πάνω από 300 καμπίνες (για συνολικά πάνω από 1.200 επισκέπτες) και περίπου 700 ανακλινόμενα καθίσματα.
Οι επιβάτες θα έχουν πρόσβαση σε τρία μπαρ, μια εμπορική περιοχή, μια αίθουσα συνεδριάσεων, δύο εστιατόρια self-service, ένα πανοραμικό à la carte εστιατόριο, ένα εσωτερικό/εξωτερικό σαλόνι με δύο πισίνες και ένα ντίσκο μπαρ στον τελευταίο όροφο.
Ο εσωτερικός σχεδιασμός θα διαθέτει ξεχωριστά προσαρμοσμένα έπιπλα για τα πλοία των Grimaldi Lines και Minoan Lines, το καθένα καλύπτοντας συγκεκριμένα τα γούστα και τις συγκεκριμένες ανάγκες των αντίστοιχων αγορών-στόχων τους.
«Με την παραγγελία αυτών των εννέα πλοίων ro-pax, συνεχίζουμε και ενισχύουμε τη μακρά, επιτυχημένη συμμαχία μας με την China Merchants Group, έναν εξαιρετικό εταίρο για την κατασκευή πλοίων αιχμής», δήλωσε ο Emanuele Grimaldi, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Grimaldi.
Σύμφωνα με τον ίδιο, «Οι νέες κατηγορίες “Next Generation Med” και “Hansa Superstar” είναι το αποτέλεσμα μιας ενδελεχούς μελέτης των αναγκών των πελατών μας και, ευρύτερα, της ναυτιλίας. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, απαιτείται ποιότητα, αποτελεσματικότητα και περιβαλλοντική βιωσιμότητα για να παραμείνει η ναυτιλία βασικός τρόπος εγχώριων και διεθνών μεταφορών εμπορευμάτων και επιβατών.
Συγκεκριμένα, η εξαιρετική απόδοση στη μείωση των εκπομπών CO₂ και η χρήση μεθανόλης ως εναλλακτικού καυσίμου φέρνουν τον όμιλό μας ακόμα πιο κοντά στον παγκόσμιο στόχο των καθαρών μηδενικών εκπομπών, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση μας ως κορυφαίος παίκτης στις θαλάσσιες μεταφορές μικρών αποστάσεων στις περιοχές της Μεσογείου και της Βαλτικής.».
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου